Svi znamo da dobre recenzije gostiju imaju veliku ulogu u uspjehu iznajmljivanja nekretnine za odmor. Isto tako, loše recenzije negativno utječu na poslovanje. Naravno, taj se fenomen ne veže samo za iznajmljivanje nekretnina za odmor, već se primjenjuje na cijelo tržište ugostiteljstva. Jednostavno rečeno, recenzije su srž nazočnosti na internetu.
Gosti unaprijed planiraju odmor i očekuju da će se dobro zabaviti tijekom odmora iz snova. Ako nešto ne ide prema očekivanjima, to im može zasmetati. Kao vlasnik nekretnine, možda ste učinili sve što je u vašoj mogućnosti kako bi gostima boravak bio ugodan, ali negativne recenzije na odlasku mogu biti jako neugodne.
Kako se nositi s takvim negativnim recenzijama gostiju? Kako osigurati da te negativne recenzije ne utječu na poslovanje? Evo brzog vodiča za procjenu stanja i odgovor na negativne recenzije na najbolji mogući način –
- Odgovor na recenzije
Najvažnije je da shvatite zašto se gost žali i zbog čega je nezadovoljan. Promotrite zbog čega je gost ostavio negativnu recenziju. Nakon što ste poduzeli potrebne mjere kako biste proučili iskustvo gosta, odgovorite na recenziju s naglaskom na svoje djelovanje. Tako imate priliku vratiti gosta, posebno uz jamstvo da ćete povratnu informaciju ozbiljno uzeti u obzir. Također, potencijalne goste koji čitaju recenzije umiruje činjenica da neprekidno radite na poboljšanju iskustva gostiju.
- Razgovarajte s gostima
Ponekad je moguće da su gosti previdjeli nešto ili je došlo do komunikacijskog nesporazuma, što je prouzročilo njihovo nezadovoljstvo. Ako niste sigurni što se dogodilo, razgovarajte s gostima kako biste jasnije shvatili njihovu stranu priče. Nakon razgovora, razjasnite sve nedoumice ili komunicirajte o korektivnim mjerama koje ste izvršili kako biste poboljšali iskustvo gostiju u nekretnini.
- Ostanite suzdržani
Ne odgovarajte na recenzije dok ste uzrujani. Razumijemo da vas može frustrirati negativna recenzija koja ne odražava vašu uslugu ili boravak u vašoj nekretnini na pošten način. Ali bez obzira na sve, ostanite profesionalni i ljubazni.
Primanje negativnih recenzija u vezi s nekretninom za odmor koju iznajmljujete nije kraj svijeta. To je prilika da shvatite nedostatke usluge i način kako poboljšati iskustvo gostiju. Ipak, ključno je da nastavite poboljšavati uslugu svakim takvim iskustvom i pazite da ne ponavljate istu pogrešku. Kad se bavite ovim poslom, možete očekivati podjednako dobre i loše kritike, ali zapamtite da su obje podjednako važne kako bi vaše iznajmljivanje nekretnine za odmor doživjelo puni potencijal.
Ako se pitate kako poboljšati iskustvo gostiju tijekom boravka, možete razmotriti našu uslugu upravljanja nekretninom, pri čemu vodimo brigu o nekretnini od urednosti i čistoće prije dolaska gostiju do pružanja neometane prijave i odjave gostiju. Već danas se javite našim stručnjacima za najam – poziv za konzultacije je besplatan!
0 Comments