Otkad se internet pojavio, način na koji potrošači donose odluke drastično se promijenio. Od odabira destinacije putovanja do boravka u nekretnini za odmor koja se iznajmljuje, rijetko kad će potrošači donijeti odluku bez čitanja nekoliko internetskih recenzija.
Internetske recenzije smatraju se osobnim preporukama – te recenzije utječu na donošenje odluke te jačaju vjerodostojnost nekretnine za odmor. Recenzije prethodnih gostiju pomažu u stjecanju povjerenja potrošača te potiču ljude na interakciju i rezerviranje nekretnine. Jeste li znali da 90 % potrošača tvrdi da su pozitivne internetske recenzije utjecale na njihovo donošenje odluka?
Za iznajmljivanje nekretnine za odmor recenzije su ključni pokazatelj putnicima za odabir određene nekretnine za odmor koja se iznajmljuje između brojnih drugih nekretnina. Kao vlasniku nekretnine, iznimno je važno da se usmjerite na dobivanje recenzija s pet zvjezdica za svoju nekretninu. Evo nekoliko prijedloga za prikupljanje sjajnih recenzija i privlačenje novih posjetitelja –
- Budite iskreni u oglašavanju
Prvo što trebate napraviti ako želite ocjenu s pet zvjezdica od gosta jest točno opisati svoju nekretninu. Morate postaviti odgovarajuća očekivanja prije dolaska gosta u nekretninu. Većina vlasnika nekretnine postavi ljestvicu previsoko koju ne mogu ispuniti i na kraju potrošači ostanu razočarani. Iskreno opišite svoju nekretninu kako bi gosti znali što ih čeka.
- Potrudite se maksimalno
Potrudite li se maksimalno tijekom usluge, recenzije s pet zvjezdica su zajamčene. Stavite se na mjesto gostiju i razmislite o tome što ih može usrećiti.
Što možete učiniti? Da vidimo… Javite im se nekoliko dana prije dolaska i raspitajte se imaju li posebne potrebe koje biste mogli ispuniti ili im se redovito javljajte tijekom njihova boravka i raspitajte se kako im boravak učiniti ugodnijim.
- Pružite moderne sadržaje
Svi vole pogodnosti! Pružite gostima nekoliko modernih sadržaja poput aparata za kavu, kabelske televizije ili uređaja za strujanje, brze Wi-Fi veze, igraćih konzola, električnih adaptera i punjača, malih kuhinjskih uređaja, potrepština za čišćenje, stolnih igara itd.
Pružite sadržaje koji će poboljšati ukupno iskustvo i stvoriti uspomene vašim gostima tijekom boravka u nekretnini.
- Zatražite recenzije!
Vrlo je jednostavno – gosti često zaborave objaviti svoje recenzije. Ako ste zadovoljni načinom na koji ste poslužili goste i ako ste sigurni da su zadovoljni uslugom, pošaljite im e-poruku nakon odlaska i zatražite da napišu recenziju o boravku u vašoj nekretnini. Prilično često
Tajna dobivanja recenzije s pet zvjezdica jest… Prilično je jednostavno – izvanredna usluga! To je najbolji način za udovoljavanje gostima i poticanje na daljnju suradnju i dolaske. Preporučujemo da se posvetite tome da se gosti osjećaju ugodno tijekom boravka u vašoj nekretnini. Imajte jedno na umu – ne obećavajte nešto što ne možete ispuniti. Ne obećavajte nego nadmašite očekivanja. Tako recenzija s pet zvjezdica neće biti izvan ruke.
Želite osigurati uslugu sa šest zvjezdica gostima? Je li vam pružanje izvrsnog iskustva gostima prioritet? Ako je tako, svakako istražite i saznajte više o usluzi upravljanja nekretninom. U Belvilli nudimo opsežna rješenja za brigu o vašoj nekretnini za odmor koja se iznajmljuje, od početka iznajmljivanja do završetka. Već danas se možete javiti nekom od naših stručnjaka za najam i reći ćemo vam kako podići uslugu na novu razinu.
0 Comments